PEnTRU PLATA IN CONT BANCAR

----NUMELE SI DATELE CONTULUI MEU:--- ----PAULISAN SIMONA----- ----RO51 RZBR 0000 0600 1258 9784---- ----BANCA REIFFEISEN----

duminică, 22 ianuarie 2017

Huse pentru scaune de living sau bucatarie , de matase plina cu flori in relief, , impecabile___Rezervate






Va prezint 6 huse pentru scaune  de culoare rosu sangeriu, nu sunt aprinse ca in poze, nu sunt lucitoare  doar florile care sunt in ton cu restul husei sunt in relief ca si textura dar nu tipatoare, sunt un rosu sangeriu f frumos clasic si elegant
Husele sunt pozate pe scaunele mele din bucatarie care se vede ca sunt mici , husele se aseaza frumos pe scaune de living sau bucatarie cu spatarul putin mai lat, si putin mai inalte, adevarul e ca eu m-am cam fraierit cand am cumparat scaunele, nu sunt nici comode , nici late pe sezut, si cam mici, dar na,,,,asta e ....
Husele se regleaza si se strang la spate cu o fonta mare, sunt ideale daca vreti sa dati un alt aer casei cand primiti musafiri, dar si mai faine sunt cand nu aveti scaune de acelasi fel si puneti husele pe ele si sunt din acelasi film toate....acelasi set
Nu se vand separat , pretul este pt toate 6 bucati
O singura husa se vinde pe net cu pretul intre 90-150 lei, si nu sunt asa frumoase ca acestea ale mele, detalii AICI 

Pret pentru toate 6 bucatile 90 lei, 1 bucata ar veni 15 lei ☺(  NU SE VAND SEPARAT)
Daca faceti plata integrala in cont bancat tacele postale sunt 0

CA SA MERGETI LA PAGINA URMATOARE DATI CLIC PE `` POSTARI MAI VECHI ``

CA SA MERGETI LA PAGINA URMATOARE  DATI CLIC PE `` POSTARI MAI VECHI ``